Vulkanizerstvo Boris Kozamurnik s.p.

PE Bukovska vas 15 2373 Šentjanž

gsm.: 041 607 298

AMZS test 16 letnih gum

Med preizkušenimi gumami na testu letnih gum AMZS kar polovica novink

Med tokrat preizkušenimi je bila polovica povsem novih, polovica pa že znanih gum. Nove so bile gume Bridgestone Turanza T005, Michelin Crossclimate+, Toyo Proxes CF2, Falken Ziex ZE310 Ecorun, Giti Gitisynergy E1, Petlas Imperium PT515, Hankook Kinergy Eco 2 in Linglong Green-Max HP010, iz prejšnjih testov pa so že znane gume Vredestein Sportrac 5, Goodyear Efficient Grip Performance, Firestone Roadhawk, Kumho Ecowing ES01, Maxxis Mecotra 3, Continental Conti Premium Contact 5, Semperit Comfort Life 2 in Pirelli Cinturato P1 Verde.

test letnih pnevmatik

Boštjan Gorc, vodja servisa in trgovine pri Centru mobilnosti Špan:

Katera je temperaturna meja, ko je zimsko gumo priporočljivo menjati za letno?

To je tistih magičnih sedem stopinj Celzija. Ko je asfalt hladnejši, letna guma iz varnostnega vidika ni primerna. Ljudje pogosto vozijo z zimskimi gumami vse leto. To se navadno zgodi, ko so zimske gume že slabe in vozniki vedo, da ne bodo več primerne za naslednjo zimo. Veliko voznikov to zimsko sezono potegne tudi daleč v poletje in se potem od njih lažje poslovi.

Kaj se zgodi z zimsko gumo, če jo uporabljamo tudi spomladi in poleti?

Zimska guma je namenjena nižjim temperaturam. Narejena je iz mehkejših zmesi kavčuka in se hitreje začne pregrevati. Ta proces vulkanizacije je sploh ob visokih temperaturah zelo intenziven. Zimska guma, ki je v uporabi vse poletje, je naslednjo zimo zaradi teh procesov zelo trda in premalo elastična. Voznik gumo preprosto pregreje. Profil torej ostane, neka umetna varnost je, oprijem pa je lahko veliko slabši. Imamo kar precej takih primerov.